Pages

Followers

Wednesday, 15 June 2011

Meow Meow :)

Assalamualaikum u ols :)
wah 3 hari tanpa update
heheh...
ada ke yang tunggu hehe
perasan je kan..
bukan apa sedikit bizi..

balik baru ni melayan si kakak n adik
adik semakin ligat
sampai je rumah dia dah sambut yuzz
mesti nk minta manja
suh peluk2 dia la tu..mcm selalu2 kan.
tetiba ter perasan ni
ada benang kat ontot dia..hehe
apa la yang dimakan nye
yuzz xberani nk tarik takut..hehe
bagitau kat mak minta mak try tarik
bila tarik dia geli2..kelakar je tgk..hehe
bila dah tarik kuar la benang panjang lebih kurang pembaris pendek tu ada la
dalam 15cm kot..hehe
tu la nakal sangat..sampai benang pun nk telan..
hehe
seronok sangat mealayan diorang ni..
dah makin besar n xlama lagi nk dapat adik lagi..
jadi kakak n abang yang baik ok..hehe


2 comments:

UyaRayza said...

kucing mcm pkai tampon hehehehe

CikYuzz said...

UyaRayza:hahha...mcm je kan..