Pages

Followers

Showing posts with label Doorgift. Show all posts
Showing posts with label Doorgift. Show all posts

Wednesday, 15 June 2011

i need Help.

hye korang
yuzz perlu pertolongan dari kawan2 sekalian

 taukan beg ni
recycle beg

macam ni yang selalu kita dapat kat kenduri kawin
mana ye nk beli kain untuk wat beg macam ni
korang tau x tempat nye
boleh bagi tau x..

atau mana2 tempat yang boleh buat tempahan
dengan design sendiri..


Thursday, 26 May 2011

Wow..i like it..

Assalammualaikum u ols.. :)
semalam x dapat nk post pape kat blog
semalam cikyuzz menghadiri interview
xtau la dapat ke x
ada rezeki dapat kan kan..
wish me luck ok..hehe

berbalik pada cerita hari ni..
cikyuzz terjumpe ni
dan memang sangat2 suka
tadaaa..ni la dia
Berat: 10g /Harga RM1.00 Satu Bar
Berat: 12g/Harga RM1.20 Satu Bar
Isipadu per pcs: 7.5 cm x 0.5 cm x 4 cm = RM1.00 & RM1.20 (Pakej Budget)
Minimum order: 40pcs

Sekiranya tempahan 200pcs dan keatas harganya seperti berikut:
Berat: 10g /Harga RM1.00 Satu Bar = jadi RM0.80/bar
Berat: 12g/Harga RM1.20 Satu Bar = jadi RM1.00/bar 


 Berat: 1 bar/sebiji 7.5g
Isipadu: 2.5 cm x 1 cm x 1.5 cm
 harga: x bagi tau..mybe depend pada banyak tempahan kot..so kene tnya owner..hehe
 
100g/pcs utk 5 pcs
Isipadu coklat/pcs: 15.5 cm (P) x 4.5 cm (L) x 1.5 cm (T)
Saiz Kotak: 32cm (p) x 21cm (L) x 2cm (T)

 Harga:RM50.00
 
coklat..i love coklat..hehe
ada banyak design
kita boleh pilih mana yang kita suka
sesuai kan untuk doorgift
untuk hantaran pun sesuai juga
ada banyak lagi pic..
nak tengok lagi ke??
so kalo berminat boleh la melawat 

ALLONE COOKIES


sebarang pertanyaan:
email: allone.cookies@gmail.com

noted:all the pic from allone cookies..tq

Wednesday, 18 May 2011

Cute Item...

Assalam sume
td merayau2 kat blog kan
terjumpe ni..

cute kan
tapi lupa la url web tu..cari2 balik x jmpe
price RM1.20 satu..
mahal gak..
tapi small je..
sebenarnye cikyuzz cari doorgift
byk sgt yg menarik
mcm yg ni cikyuzz suka coz blh diy idea
handmade..ahh mcm rajin je..hehe
xpe still blh survey lagi
byk masa..hehe