Pages

Followers

Thursday, 7 July 2011

Rindu Nye

Assalammualaikum u ols :)
Emm lama betul tak update blog.. 2 minggu rasa nye..
Huhu..banyak dah mis entry kengkawan blogger..
Ada masa nanti yuzz jenguk ye blog kwngkawan
Buat masa ni sibuk sikit..
Sekarang dah tak dapat nak online waktu siang
Malam pun kadang-kadang je dapat online
Tu pun nasib baik la ada wifi free dari jiran tetangga yang baik hati..hehe
Tak tau pun siapa…
Untuk ‘WHOSE’ pemilik wifi yang x secured tu
Thank ye..walaupun signal x berapa nak good but still boleh connect..hehe
maybe jauh kot..but thank sgt2
But a few day ni ada 1 wifi my lappy detect sangat excellent job..but secured..huhu
Kalau jumpe owner boleh x buat muka x malu mintak password…hahhaha..
Teruk betul sume nak free…keh keh keh..

Nak apdet pasal e-day pun x dapat dah..
Tak pe pelan2 apdet..
Ada kesempatan nanti yuzz tulis
Banyak gak benda nk citer

Bape ari ni taman tempat yuzz tinggal ni asik blackout je
Kadang2 tgh on9 tup2 blackout..
Dah la lappy kesayangan ni x de battery..
Sian lappy I nk recover file..
Still x beli bateri sampai sekarang..
Huhu


p/s: boleh x mintak hantaran bateri lappy..hehe


Wednesday, 22 June 2011

Hantaran bertunang

Apa ye barang korang bagi masa bertunang??
untuk majlis yuzz nanti..isyaAllah
kami decide buat majlis kecil2 je
nak jimat so xperlu la buat besar
membazir je..banyak lagi yang perlu difikir
cukup la sekadar majlis dihadiri keluarga terdekat
untuk hantaran yuzz pada sidia pun
kami xbeli barang2 pun
just makanan je
itu kebiasaan ditempat yuzz la..
sebab kalo dah bagi barang masa tunang
nanti masa kahwin dah xperlu hantaran lagi
so baik kami buat hantaran untuk majlis kahwin nanti
bertunang just buat sesimple yang boleh ok..

Mungkin untuk hantaran nanti yuzz makanan dan keperluan untuk majlis nikah nanti
tapi x tau la kalau ada perubahan nanti
ye la kita merancang Tuhan yang menentukan
insyaAllah nanti hantaran buat sikit je
tapi kalo kat tempat yuzz ni
masa bertunang banyak je orang nk bagi
ingat lagi dulu masa cousin tunang
buat sikit je hantaran..x silap dalam 7 dulang
last2 jadi 15 kalo x silap
serius banyak kan
tapi semua tu makanan la
macam2 ada..
pihak pmpuan pun bagi banyak
so pasal hantaran tunang ni x risau sangat
insyaAllah banyak orang sponsor
heheh


credit:google

ini antara barang2 yang akan menjadi hantaran pertunangan
cukup kan..
selebih nye untuk majlis kahwin nanti..

Rehat Sebentar

Jom rehat sebentar bersama Omizu
hehehe
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-









Tuesday, 21 June 2011

Hello Kitty :)

Assalammualaikum u ols :)
bape ari dah x apdet blog
sakit kelapa kepala datang menyerang bebarapa ari ni
serius x suka bila dia datang
banyak benda x boleh nak buat
tapi still sempat bw n coment mana sempat je
serius mood untuk apdet jadi xde
cuma hari ni dah ok sikit
tu yang rajin kan diri apdet sikit blog
walaupun xde citer menarik cerita
cuma ada satu nak je nak share
yuzz dapat anak kucing baru lagi
ibu dah lahir kan 4 ekor anak
tapi seekor dah mati
tinggal 3 je
tapi yuzz x tgk lagi
mak call bagi tau
minggu ni insyaAllah yuzz balik tengok

ibu @ nine
masa ni dah dekat2 nak beranak
tidur pun dah x betul..hehe
xmalu tol..hehe
nanti yuzz tunjuk plak ank2 dia ek
tapi kena tunggu balik kampung dulu la
x sabar nak tengok
sekali nak jumpe busuk ni
rindu sama dia
*sila abaikan lengan gemuk itu..
mau tidur sama dia..
mau peluk dia
gomol2 dia..
hehehe


Thursday, 16 June 2011

Try Ini Plak..

Assalammualaikum u ols :)
hari ini yuzz nak kongsi ini dengan kengkawan semua
untuk yang nak tambah pendapatan
nak tambah duit untuk majlis kahwin nanti
jom kita sama-sama cuba ini
yuzz pun baru je join
saja nak cuba nasib
lagi pun percuma je
jadi tak salah kan mencuba
mari sama2 kita cuba

psst: jangan lupa klik ye kengkawan
tolong isi tabung yuzz